Welcome aboard - O mnie

Jestem samorzeczniczką w spektrum. Działam na rzecz uświadamiania i uwrażliwiania różnych środowisk pracy na obecność osób neuroatypowych oraz umacniania ich wizerunku. Posiłkuję się swoim doświadczeniem osoby w spektrum oraz wiedzą płynącą od innych osób neuroatypowych.


Pracuję w Biurze Rzecznika Praw Dziecka, gdzie jestem odpowiedzialna za jakość redesignu strony RPD, jej dostępność i dostępność telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży. Zajmuję się również edukacją o neuroróżnorodności w pracy, prowadzę warsztaty dla osób neuroróżnorodnych.


Marta Drożdż

Razem w neuroróżnorodności

Audyt środowiska pracy

Aby stworzyć przyjazne neuroróżnorodności środowisko pracy należy ocenić, w jakiej mierze jest ono teraz. Ponieważ środowisko pracy tworzą ludzie, to ich trzeba zapytać o komfort pracy, ale też o to, czego potrzebują.



Co zawiera audyt?

  • badania ilościowe wśród pracowników

  • badania jakościowe wśród pracowników

  • ocena warunków pracy w stacjonarnym biurze oraz zdalnej komunikacji

  • rekomendacje i dalsze działania w celu wzmocnienia przyjazności środowiska pracy


Metodologia

  • badania ilościowe oraz jakościowe są anonimowe

  • w badaniach biorą udział pracownicy (na różnych stanowiskach) za ich zgodą

  • etnografia w środowisku pracy


Współpraca z:


Razem w neuroróżnorodności

Warsztaty edukacyjne dla firm

Wszyscy potrzebujemy edukacji jak żyć i funkcjonować razem w środowisku pracy. Do tego potrzebna jest wiedza o neuroróżnorodności i jak się ona przejawia w myśleniu i zachowaniach. Każda osoba neuroatypowa ma inaczej, inne uwarunkowania. Jest dużo rzeczy, które dzielimy. Zaakceptowanie neuroróżnorodności z pewnością wpłynie na wydobycie wszystkich najlepszych umiejętności, które wpłyną na efektywność w pracy.


Czego się dowiesz z warsztatów edukacyjnych?

  • czym jest neuroróżnorodność

  • jakie najczęstsze zachowania i działania charakteryzują osoby neuroróżnorodne

  • jakie trudności w środowisku pracy mają osoby neuroróżnorodne

  • jakie są mocne strony poszczególnych reprezentacji w grupie neuroróżnorodnej

  • jakie działania może podjąć firma/organizacja, aby w pełni korzystać z zasobów osób neuroróznorodnych

  • jak komunikować się z osobami neuroróżnorodnymi


Dla kogo?

  • dla menedżerów, którzy chcieliby jeszcze lepiej pracować z zespołami

  • dla specjalistów HR, którzy rekrutują oraz zapewniają komfort pracy pracownikom w firmach

  • dla specjalistów EX, którzy dbają o wizerunek firmy i przyczyniają się do rozwoju kultury organizacji


Welcome aboard - O mnie

Jestem samorzeczniczką w spektrum. Działam na rzecz uświadamiania i uwrażliwiania różnych środowisk pracy na obecność osób neuroatypowych oraz umacniania ich wizerunku. Posiłkuję się swoim doświadczeniem osoby w spektrum oraz wiedzą płynącą od innych osób neuroatypowych.


Pracuję w Biurze Rzecznika Praw Dziecka, gdzie jestem odpowiedzialna za jakość redesignu strony RPD, jej dostępność i dostępność telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży. Zajmuję się również edukacją o neuroróżnorodności w pracy, prowadzę warsztaty dla osób neuroróżnorodnych.


Marta Drożdż

Razem w neuroróżnorodności

Audyt środowiska pracy

Aby stworzyć przyjazne neuroróżnorodności środowisko pracy należy ocenić, w jakiej mierze jest ono teraz. Ponieważ środowisko pracy tworzą ludzie, to ich trzeba zapytać o komfort pracy, ale też o to, czego potrzebują.



Co zawiera audyt?

  • badania ilościowe wśród pracowników

  • badania jakościowe wśród pracowników

  • ocena warunków pracy w stacjonarnym biurze oraz zdalnej komunikacji

  • rekomendacje i dalsze działania w celu wzmocnienia przyjazności środowiska pracy


Metodologia

  • badania ilościowe oraz jakościowe są anonimowe

  • w badaniach biorą udział pracownicy (na różnych stanowiskach) za ich zgodą

  • etnografia w środowisku pracy


Współpraca z:


Razem w neuroróżnorodności

Warsztaty edukacyjne dla firm

Wszyscy potrzebujemy edukacji jak żyć i funkcjonować razem w środowisku pracy. Do tego potrzebna jest wiedza o neuroróżnorodności i jak się ona przejawia w myśleniu i zachowaniach. Każda osoba neuroatypowa ma inaczej, inne uwarunkowania. Jest dużo rzeczy, które dzielimy. Zaakceptowanie neuroróżnorodności z pewnością wpłynie na wydobycie wszystkich najlepszych umiejętności, które wpłyną na efektywność w pracy.


Czego się dowiesz z warsztatów edukacyjnych?

  • czym jest neuroróżnorodność

  • jakie najczęstsze zachowania i działania charakteryzują osoby neuroróżnorodne

  • jakie trudności w środowisku pracy mają osoby neuroróżnorodne

  • jakie są mocne strony poszczególnych reprezentacji w grupie neuroróżnorodnej

  • jakie działania może podjąć firma/organizacja, aby w pełni korzystać z zasobów osób neuroróznorodnych

  • jak komunikować się z osobami neuroróżnorodnymi


Dla kogo?

  • dla menedżerów, którzy chcieliby jeszcze lepiej pracować z zespołami

  • dla specjalistów HR, którzy rekrutują oraz zapewniają komfort pracy pracownikom w firmach

  • dla specjalistów EX, którzy dbają o wizerunek firmy i przyczyniają się do rozwoju kultury organizacji


Welcome aboard - O mnie

Jestem samorzeczniczką w spektrum. Działam na rzecz uświadamiania i uwrażliwiania różnych środowisk pracy na obecność osób neuroatypowych oraz umacniania ich wizerunku. Posiłkuję się swoim doświadczeniem osoby w spektrum oraz wiedzą płynącą od innych osób neuroatypowych.


Pracuję w Biurze Rzecznika Praw Dziecka, gdzie jestem odpowiedzialna za jakość redesignu strony RPD, jej dostępność i dostępność telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży. Zajmuję się również edukacją o neuroróżnorodności w pracy, prowadzę warsztaty dla osób neuroróżnorodnych.


Marta Drożdż

Razem w neuroróżnorodności

Audyt środowiska pracy

Aby stworzyć przyjazne neuroróżnorodności środowisko pracy należy ocenić, w jakiej mierze jest ono teraz. Ponieważ środowisko pracy tworzą ludzie, to ich trzeba zapytać o komfort pracy, ale też o to, czego potrzebują.


Co zawiera audyt?

  • badania ilościowe wśród pracowników

  • badania jakościowe wśród pracowników

  • ocena warunków pracy w stacjonarnym biurze oraz zdalnej komunikacji

  • rekomendacje i dalsze działania w celu wzmocnienia przyjazności środowiska pracy


Metodologia

  • badania ilościowe oraz jakościowe są anonimowe

  • w badaniach biorą udział pracownicy (na różnych stanowiskach) za ich zgodą

  • etnografia w środowisku pracy



Współpraca z:


Razem w neuroróżnorodności

Warsztaty edukacyjne dla firm

Wszyscy potrzebujemy edukacji jak żyć i funkcjonować razem w środowisku pracy. Do tego potrzebna jest wiedza o neuroróżnorodności i jak się ona przejawia w myśleniu i zachowaniach. Każda osoba neuroatypowa ma inaczej, inne uwarunkowania. Jest dużo rzeczy, które dzielimy. Zaakceptowanie neuroróżnorodności z pewnością wpłynie na wydobycie wszystkich najlepszych umiejętności, które wpłyną na efektywność w pracy.


Czego się dowiesz z warsztatów edukacyjnych?

  • czym jest neuroróżnorodność

  • jakie najczęstsze zachowania i działania charakteryzują osoby neuroróżnorodne

  • jakie trudności w środowisku pracy mają osoby neuroróżnorodne

  • jakie są mocne strony poszczególnych reprezentacji w grupie neuroróżnorodnej

  • jakie działania może podjąć firma/organizacja, aby w pełni korzystać z zasobów osób neuroróznorodnych

  • jak komunikować się z osobami neuroróżnorodnymi


Dla kogo?

  • dla menedżerów, którzy chcieliby jeszcze lepiej pracować z zespołami

  • dla specjalistów HR, którzy rekrutują oraz zapewniają komfort pracy pracownikom w firmach

  • dla specjalistów EX, którzy dbają o wizerunek firmy i przyczyniają się do rozwoju

kultury organizacji